پرسپوليس نيوز | اخبار باشگاه پرسپوليس پرسپوليس نيوز | اخبار باشگاه پرسپوليس .

پرسپوليس نيوز | اخبار باشگاه پرسپوليس

درباره نقل و انتقالات تيم پرسپوليس

788409e1-6e3e-4952-af12-569328f6647d

نقل و انتقالات

گزارش افكارنيوز، دو هفته به پايان رقابت هاي نيم فصل ليگ برتر باقي مانده است و اكثر تيم هاي مدعي مذاكرات اوليه خود را براي جابجايي بازيكنان در نقل و انتقالات زمستاني آغاز كرده اند.

علاوه بر باشگاه ها برخي از بازيكنان هم پيش دستي كرده و تكليف آينده خود را مشخص كره اند، تعدادي از بازيكنان پرسپوليس قصد سرباز شدن دارند و بازيكنان تيمي مثل استقلال خوزستان هم با مشكلات مالي عديده باشگاه قصد استفاده از حق فسخ قرارداد خود و جدايي دارند.

در باشگاه پرسپوليس با صحبت ها و مذاكرات انجام شده تا امروز جدايي احمد نوراللهي و آرام طبع قطعي شده و اميد عاليشاه، محمد انصاري و دو بازيكن اوكرايني در فهرست احتمالي بازيكنان جدا شده از پرسپوليس هستند.

در ميان نفرات ورودي سروش رفيعي از گزينه هاي قطعي خريد باشگاه است كه مذاكرات براي جذب او آغاز شده است. در پست دفاع مياني پورقاز و طيبي و در فاز حمله رحيم مهدي زهيوي و حسن بيت سعيد گزينه هاي مدنظر باشگاه هستند كه احتمال پيوستن دو تن از آنها به پرسپوليس وجود دارد. در صورتي كه باشگاه استقلال خوزستان تا نيم فصل ۵۰ درصد قرارداد بازيكنان را پرداخت نكند، طبق متمم قرارداد بازيكن آزاد محسوب مي شوند و امكان جدايي آنها وجود دارند.

از سيامك كوروشي و محمد دانشگر هم به عنوان گزينه هاي آلترنانيو ياد مي شود. تا اين لحظه جذب يك بازيكن خارجي آسيايي به جاي گولچ قطعي است و اگر باشگاه پرسپوليس موفق به فسخ قرارداد با بازيكنان اوكرايني شود دو بازيكن خارجي ديگر هم به تيم اضافه خواهند شد. جذب نفراتي چون گادوين منشا، داريوش شجاعيان و سياوش يزداني هم مد نظر باشگاه است اما چون احتمال صدور رضايتنامه آنها بسيار ضعيف است انتقالشان منتفي است.

پرسپوليس در پست مدافع مياني، مدافع چپ، هافبك دفاعي، هافبك بازيساز و مهاجم خريد بازيكن را در دستور كار دارد.


برچسب: ، بازكنان تيم پرسپوليس، شرايط عضويت در تيم پرسپوليس، عكس هايي از گلر هاي پرسپوليس، مربي تيم پرسپوليس، نقل و انتقالات تيم پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۵:۱۵ توسط:faezeh موضوع:

مفيدترين ورزش ها براي بدن چه هستند

hhs2969

مفيدترين ورزش ها براي بهبود جريان خون
كساني كه زندگي بدون تحركي دارند ، نه تنها بايد به تناسب اندامشان توجه كنند بلكه بايد به بهبود جريان خون بدنشان هم فكر كنند. نشستن هاي طولاني براي كار با كامپيوتر باعث خستگي شده و اين امر باعث آسيب رسيدن به بدن ميشود بنابراين لازم است تا به طور منظم ورزش كنيد.

داشتن جريان خون خوب در بدن براي بهبود عملكرد حافظه، حفظ تمركز، جلوگيري از تشكيل سموم و چابك نگه داشتن مفاصل بدن ضروري است. در ادامه ورزش هايي معرفي مي شود كه با انجام آنها به طور منظم جريان خون در بدن افزايش مي يابد.

• شنا
اگر باشگاه رفتن را دوست نداريد و آرزو مي كنيد كه كاري سرگرم كننده و جالب انجام بدهيد، پس شنا انتخاب خوبي است. شنا كردن نه تنها لذت بخش است بلكه شكل خوبي از فعاليت هاي جسمي است كه باعث بهبود جريان خون در بدن مي شود.

• ايروبيك
ايروبيك يكي از ورزشهايي است كه به بهبود گردش خون كمك مي كند. اگر به موسيقي علاقه مند هستيد، مطمئنا اين ور و اونور جنبيدن رو هم دوست داريد. ايروبيك مي تواند شكل خوبي از ورزش باشد و جنبه هاي خسته كننده ورزش هاي ديگر را از بين ببرد. مي توانيد به كلاس ايروبيك برويد يا از دي وي دي هايي كه در فروشگاه ها و به صورت آنلاين موجود استفاده كنيد.

ورزش,ورزشهاي مفيد براي بهبود گردش خون,گردش خون

پياده روي ساده ترين و راحت ترين ورزش دنياست

• پياده روي
پياده روي ساده ترين و راحت ترين ورزش دنياست كه به بهبود گردش خون كمك مي كند. اگر وقت نداريد هر روز به باشگاه برويد ، پس سعي كنيد در برنامه ي روزانه تان حتما پياده روي داشته باشد، حداقل ۳۰ دقيقه در روز پياده روي كنيد. بعد از صرف ناهار در محل كار براي ۵ دقيقه در دفترتان راه برويد.

• دوچرخه سواري
دوچرخه سواري تمرين خوبي براي رگ ها و قلب است و جريان خون را بهبود مي بخشد. دوچرخه سواري منظم ، عضلات پا و ران را تقويت مي كند. اين ورزش به خصوص براي كساني مفيد است كه سبك زندگي بدون تحركي دارند.

• رقص
وقتي حرف بهبود جريان خون به ميان مي آيد، رقص در انجام اين كار خيلي موثر است. اين ورزش سلامتي قلبي عروقي را بهبود داده، عضلات شكم را تقويت كرده و حركات روده را بهتر مي كند.


برچسب: ، زيبايي با ورزش كردن، شادابي با ورزش، ورزش و تناسب اندام، ورزش و سلامت روح، ورزش وسلامتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۳:۱۱ توسط:faezeh موضوع:

درباره پرطرفدارترين ورزش هاي جهان

82403419-71358971

پرطرفدارترين ورزش

فوتبال
۳٫۵ بيليون طرفدار
قدمت فوتبال به چندين سدهٔ پيش از ميلاد و به چين بازمي گردد كه به تدريج در يونان و روم نيز رواج يافت. فوتبال مدرن امروزي نيز در سال ۱۸۶۶ در مدارس انگلستان شكل گرفت و به تدريج گسترهٔ پراكندگي آن همهٔ جهان را زير پوشش خود قرارداد. با شكل گيري سازمان فيفا در سال ۱۹۰۴ و ايجاد رقابت جام جهاني فوتبال ، اين ورزش بسيار گسترده تر شد.

فوتبال

كريكت
۲٫۵ بيليون
كريكت در بيش از صد كشور بازي مي شود و محبوب ترين بازي در هند ، بنگلادش ، نپال ، افغانستان ، پاكستان ، امارات متحده عربي ، سري لانكا و استراليا است. اين بازي در انگلستان ، ولز ، كنيا ، زيمباوه ، نپال ، نيوزيلند ، آفريقاي جنوبي و جزاير انگليسي زبان درياي كارائيب كه با عنوان هند غربي در مسابقات بين المللي حاضر مي شوند، يكي از پرطرفدارترين ورزش هاست.

كريكت

هاكي روي چمن
۲ بيليون
نهاد اداره گر اين رشته ورزشي فدراسيون بين المللي هاكي است و مهمترين مسابقات اين رشته ورزشي المپيك و جام جهاني هاكي است كه هر ۴ سال يك بار برگزار مي شوند. هاكي از المپيك ۱۹۲۸ آمستردام به اين سو همواره در برنامهٔ بازي هاي المپيك قرار داشته است و پيش از آن نيز دو بار در المپيك ۱۹۲۰ آنتورپ و المپيك ۱۹۰۸ لندن برگزار شد.

هاكي روي چمن

تنيس
۱ بيليون
اين ورزش نخست در بريتانيا و بيشتر ميان اشراف زادگان رايج شد و سپس به ساير كشورهاي انگليسي راه يافت و اكنون در همه كشورها بازي مي شود. به دليل تجهيزات گران قيمت و زمين مناسب براي انجام اين ورزش، هنوز هم تنيس به عنوان يكي از ورزش هاي گران قيمت شناخته مي شود.

تنيس

واليبال
۹۰۰ ميليون
واليبال در سال ۱۸۹۵ در كشور آمريكا و توسط ويلهام مورگان ابداع شد. سپس به سرعت فراگير شد؛ به طوري كه در المپيك تابستاني ۱۹۶۴ براي نخستين بار در برنامه بازي هاي المپيك قرار گرفت و امروزه تقريباً در تمام دنيا بازي مي شود. اين رشته تقريباً براي تمام گروه هاي سني مناسب است و وسايل بازي شامل توپ و تور است. امروزه، بيش از ۸۰۰ ميليون بازيكن واليبال در سراسر جهان وجود دارند، كه ۴۶ ميليون نفر از آنها از ايالات متحده آمريكا هستند.
بر اساس اطلاعات كميته المپيك، واليبال بالاتر از فوتبال، تنيس و ديگر ورزش ها محبوب ترين ورزش بازي هاي المپيك است. واليبال قهرماني جهان قديمي ترين و مهم ترين رويداد واليبال پس از بازي هاي المپيك است كه هر چهار سال يك بار با شركت تيم هاي ملي واليبال مردان و زنان برتر دنيا در يكي از كشورهاي جهان برگزار مي شود. علاوه بر اين، جام جهاني ، ليگ جهاني و جام بزرگ قهرمانان جهان به ترتيب معتبرترين تورنومنت هاي واليبال در جهان هستند. ليگ هاي متعددي از جمله ليگ سري آ و پرو آ در كشورهاي مختلف به وجود آمده اند كه جزو مسابقات داخلي آن كشور محسوب مي شوند.

واليبال

پينگ پنگ
۸۵۰ ميليون
خاستگاه اين بازي بريتانيا است كه در سالهاي ۱۸۹۰-۱۸۸۰ شاهزادگان (زمان ملكه ويكتوريا) طبقهٔ بالا پس از خوردن ناهار براي سرگرمي به آن مي پرداختند. گويا در آن زمان آن ها ترجيح مي دادند تا به جاي آنكه در زير آفتاب تنيس بازي كنند به انجام ورزشي بپردازند كه در زير سقف باشد، پس تنيس روي ميز را ساختند.
در برخي كشورهاي انگليسي زبان، دانشگاهها و مدارس و مراكز ورزشي از بكار بردن واژهء پينگ پنگ براي اين رشتهء ورزشي منع شده اند و بجاي آن بايد از تنيس روي ميز استفاده كنند. دليل آن هم لفظ واژهء پينگ پنگ است كه در گذشته براي تمسخر و يا تحقير ساكنان شرق آسيا استفاده ميشده است و داراي بار نژادپرستي است.
همچنين گفته ميشود كه تنيس روي ميز نام ورزش است ولي پينگ پنگ نام يك برند آمريكايي است كه در سال ۱۹۰۱ ثبت شده و در وبسايت خود نيز به تفاوت تعريف تنيس روي ميز و پينگ پنگ پرداخته است.

پينگ پنگ

بيسبال
۵۰۰ ميليون

بيسبال از بازي هاي متعددي كه با چوب و توپ بازي مي شدند اشتقاق پيدا كرده است. از جمله اين بازي ها مي توان ورزش قديمي راوندر كه در آمريكاي شمالي بازي مي شد، ورزش انگليسي كريكتو ورزش بسيار قديمي رومانيائي اُينا را نام برد.

نخستين مسابقه ورزش مدرن بيسبال كه در اسناد نوشتاري گزارش شده است، به مسابقه اي در ۴ ژوئن ۱۸۳۸ در بيچ ويل، انتاريو، كانادا مربوط مي شود.

بيسبال در دهه ۱۸۶۰ حالت نيمه حرفه اي پيداكرد. نخستين تيم كاملاً حرفه اي بيسبال در ايالات متحده، تيم سينسيناتي رد استاكينگز بود كه در ۱۸۶۹ تشكيل شد.

بيسبال

گلف
۴۵۰ ميليون
خاستگاه گلف سرزمين اسكاتلند است. اين بازي از چندين سده پيش در بريتانيا بازي مي شده است. مشهورترين و قديمي ترين زمين گلف جهان در شهر سنت اندروز در اسكاتلند قرار دارد و نخستين ايين نامه رسمي اين رشته در شهر ادينبورگ پايتخت اسكاتلند نوشته شده است.
واژه «گلف» كه از سده ۱۶ ميلادي براي اين بازي به كار مي رود از واژه هاي قديمي اسكاتلندي ” “Golve و ” “Goff گرفته شده كه در پايه گرفته شده از واژه آلماني ميان سده اي “Kolf” بوده است. اين واژه kolf به چم باشگاه است. اين بازي با اينكه معمولاً به عنوان بازي مرفّهان و نخبگان بشمار مي آيد امروزه در ميان طبقات ديگر هم طرفدار يافته و بازيگران بيشتري را از سراسر جهان به خود جلب مي كند.

گلف

بسكتبال
۴۰۰ ميليون
زادگاه بازي بسكتبال آمريكاست . اين بازي در اوايل پاييز سال ۱۸۹۱ ميلادي توسط شخصي به نام جيمز ناي اسميت پايه ريزي و ابداع شد. اما از قرن ها پيش در ميان ساكنان نقاط مختلف قاره آمريكا ، به ويژه آمريكاي مركزي و جنوبي انواعي از بازي و مسابقه رايج بوده كه كم و بيش به بسكتبال شباهت داشته است.

بسكتبال

فوتبال آمريكايي
۴۰۰ ميليون
فوتبال آمريكايي نوعي ورزش گروهي از خانوادهٔ راگبي فوتبال است كه در ايالات متحده آمريكا بسيار رايج است. مهمترين مسابقه اين ورزش واقعه سوپربول متعلق به ليگ ان اف ال است. اما كشورهاي كانادا ، آلمان ، ايتاليا ، سوئيس ، فنلاند ، سوئد ، ژاپن ، مكزيك ، اسرائيل ، اسپانيا ، و اتريش نيز ليگ هاي ملي فوتبال آمريكايي دارند.


برچسب: ، بي خطر ترين ورزش دنيا، مفيدترين ورزش هاي دنيا، ورزش هاي آسان، پردرآمدترين ورزش دنيا، پرطرفدارترين ورزش هاي دنيا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۱:۵۹ توسط:faezeh موضوع:

مهمترين رويدادهاي فوتبالي چيست

images

خبرهاي فوتبالي

به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري برنا، سال۲۰۱۶ با تمام تلخي ها و شيريني هايش به پايان رسيد. شايد مهمترين اتفاق سال گذشته ميلادي، قهرماني تيم ملي پرتغال در جام ملت هاي اروپا بود كه براي اولين بار يك افتخار بين المللي را براي اين كشور به ارمغان آورد.

اگر كسب ۱۱مين قهرماني رئال در اروپا و همچنين دريافت توپ طلاي چهارم رونالدو را نيز در نظر بگيريم، بايد سال۲۰۱۶ را سال اعجوبه پرتغالي دنياي فوتبال بدانيم.

حالا ۲۰۱۷، كتاب جديدي را براي اهالي فوتبال در سراسر دنيا باز خواهد كرد. سالي كه در آن تيم هاي شركت كننده در بزرگترين تورنمنت فوتبالي جهان و مهمترين تورنمنت ورزشي پس از المپيك، مشخص خواهند شد و حتي ممكن است دراين سال ۴۸كشور براي جام جهاني۲۰۱۸، انتخاب شوند!

پس از اين، جام ملت هاي آفريقا، جام كوپا(آمريكاي مركزي)، جام كونكاكاف(كشورهاي آمريكاي شمالي، آمريكاي مركزي و حوزه درياي كارائيب)، جام كنفدراسيون ها، جام جهاني زير ۲۰سال(كره جنوبي)، جام جهاني زير ۱۷سال(هند)، جام زير ۲۱سال كشورهاي اروپايي و جام ملت هاي زنان اروپا، مهمترين اتفاقات فوتبالي جهان در سال۲۰۱۷ خواهند بود.

ضمن اينكه فينال ليگ قهرمانان اروپا و همچنين جام باشگاه هاي جهان نيز طبق رسم هرساله، از جذابيت هاي فوتبال در سال جديد ميلادي خواهند بود.

قطعا هواداران فوتبال در سراسر دنيا، در پايان اين ۳۶۵ روز شگفتي ها و اتفاقات زيادي را مشاهده و تجربه خواهند كرد. همان روالي كه سال پيش و سال هاي پيش از آن نيز وجود داشته است اما بازهم تازگي و جذابيت مخصوص به خودش را داشته و خواهد داشت!


برچسب: ، اخبار جديد فوتبال جهان، اخبار جديد فوتبالي، اخبار فوتبال ايران، رويدادهاي تازه فوتبالي، رويدادهاي جديد فوتبالي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۱۷:۳۶ توسط:faezeh موضوع:

درباره خريد پرسپوليس نيمه ۹۵-۹۶

persepolis_piroozi_27

خريد بازيكن

سروش رفيعي بمب نقل و انتقالات اين فصل ليگ برتر فوتبال ايران سرانجام به پرسپوليس پيوست . سروش رفيعي كه در نيم فصل گذشته تيم فوتبال تراكتورسازي بازي مي كرد، با عقد قراردادي به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

بازيكن سابق تراكتورسازي با پايان خدمت سربازي و با حضور در باشگاه پرسپوليس با اين تيم به توافق رسيد و قراردادش را به امضا رساند.

هافبك سابق فولاد خوزستان و تراكتورسازي كه صحبت هايي در خصوص مذاكره با پرسپوليس شنيده مي شد، با پايان اردوي تيم ملي و پس از مذاكرات نهايي و دريافت كارت پايان خدمتش، مذاكرات نهايي با مسوولان پرسپوليس را به انجام رساند و در نهايت ظهر امروز قرارداد رسمي يك و نيم ساله اش را با سرخپوشان به امضا رساند.

سامان نريمان جهان اولين خريد پرسپوليس در نيم فصل

سامان نريمان جهان هافبك سرعتي و ريزنقش ماشين سازي تبريز با قراردادي دو ونيم ساله اولين خريد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات نيم فصل نام گرفت.
او جانشين اميد عاليشاه مي شود كه در اقدامي غيرمنتظره براي گذراندن خدمت سربازي به تراكتور رفته است .سامان در ۳ فصل گذشته از مسابقات فوتبال ليگ حرفه اي ۲۱ گل وارد دروازه حريفان كرده است .بازيكن جديد تيم پرسپوليس در پست وينگر چپ بازي خواهد كرد وبه نوعي انتقال او يك انتقال هدفمند وتاكتيكي براي پرسپوليسي خواهد بود. نريمان جهان كم ادعا و ساكت است و برانكو اميدواراست با كاراكتري كه او دارد تيمي خوش آهنگ تر و هماهنگ تر را براي نيم فصل دوم آماده كند . او ترك زبان است و از حالا زوج خود فرشاد احمدزاده را كه با هم در تراكتور بازي مي كردند ، شناخته است.

بازيكنان خروجي و ورودي تيمها در نيم فصل تا امروز شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵

توجه: بازيكناني كه رسما منتقل شده اند با رنگ سياه و بازيكناني كه احتمالا منتقل خواهند شد با رنگ قرمز در جدول زير مشخص شده اند
تيم
بازيكنان ورودي به تيم
بازيكنان خروجي از تيم
استقلال

آندرانيك تيموريان
سرور چپاروف
سجاد شهباززاده

فرشيد باقري
ميثم مجيدي
آرش افشين
بختيار رحماني
محمد امين حاج محمدي
استقلال خوزستان

آرش افشين
آلويس نانگ
پيمان حشمتي
فرزاد جعفري
مصطفي ماهي

عزت اله پورقاز
جلال عبدي
ميثم دورقي
رحيم زهيوي
پديده

اكبر ايماني
ديويد ويكروم
فرشيد باقري
مهرداد بايرامي
هادي عقيلي

محمدرضا خرسندنيا
پرسپوليس

سامان نريمان جهان
سروش رفيعي
سعد ناطق
شجاع خليل زاده

احمد نورالهي
اميد عاليشاه
شهاب زاهدي
محمد رحمتي
محمد آرام طبع
آلكسي پلي يانسكي
پيكان

جرمى مانزورو
مهران موسوي

بهادر عبدي
آرش برهاني
هاليسون برونو
تراكتورسازي

احمد نورالهي
اميد عاليشاه
هاشم بيگ زاده

سروش رفيعي
عليرضا رمضاني
كرار جاسم
ذوب آهن

ربيع عطايا
سايپا

ايوب كلانتري
حامد لك
عزت اله پورقاز
محمدرضا خلعتبري
محمدرضا سليماني

مسعود حسن زاده
رينالدو زاكارياس
مهدي بدرلو
ابراهيم شكوري
الساندرو
سپاهان

جلال عبدي
مسعود حسن زاده
علي كريمي

شجاع خليل زاده
سعيد قائدي فر
پدرو هنريكه
عماد ميرجوان
علي هليچي
سياه جامگان

حسين كياني
سالار افراسيابي
عليرضا جليلي
محسن آذرپاد
ميلاد ميداوودي

عليرضا نورمحمدي
حميدرضا علي عسگري
محمدرضا خانزاده
ايوب كلانتري
صباي قم

اميد نظامي پور
حنيف عمران زاده
محسن فروزان
عليرضا رمضاني
ميثم مجيدي

هاشم بيگ زاده
پويا سيف پناهي
حامد لك
مسعود حق جو
وحيد علي آبادي
كريم اسلامي
صنعت نفت آبادان

بهادر عبدي
عزيز معبودي
عليرضا نورمحمدي

دني سانتويا
رشيد آلبي
مجتبي ممشلي
ميلاد جهاني
ميلاد شعبانلو
فولاد

بختيار رحماني
ميثم دورقي

اكبر ايماني
مهرداد جماعتي
گسترش فولاد

بهرام احمدي
محمد اوساني
محمد نصرتي
محمدرضا خرسندنيا

محمدرضا خلعتبري
محسن حميدي
ماشين‌سازي‌تبريز

حسين ابراهيمي
حميدرضا علي عسگري
سعيد قائدي فر
شهاب زاهدي
فردين عابديني
محمد رحمتي
محمدرضا خانزاده
مسعود حسن زاده

سامان نريمان جهان
بهرام احمدي
محمد نصرتي
آندرانيك تيموريان
مهرداد بايرامي
اتابك زارعي
مير مهدي قريشي


برچسب: ، حقوق بازيكنان پرسپوليس تهران، عكس هاي بازيكنان پرسپوليس، ليست فصل بعد پرسپوليس، معني لغوي پرسپوليس، گلر پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۱۵:۰۵ توسط:faezeh موضوع: